wtorek, 3 września 2019

Kombinezon / overalls Mango


Kombinezon / overalls Mango

Dziś kombinezon firmy Mango, kolejny raz przekonuję się, że to nie moja bajka... jednakże pokusiłam się go zakupić więc pokazuję. 


Uszyty z tkaniny len plus bawełna i to jest jego duży plus, bardzo przyjemny jest dla ciała. Torebka Topshop z Zalando Lounge, gdzie można wynaleźć małe perełki. 
Zapraszam do oglądania :)

Na sobie mam :

Kombinezon/ overalls - Mango
Torebka / bag - Topshop
Sandały/ sandals - Dr Martens


Kombinezon / overalls Mango



Kombinezon / overalls Mango

Kombinezon / overalls Mango

Kombinezon / overalls Mango


Kombinezon / overalls Mango

Kombinezon / overalls Mango

Kombinezon / overalls Mango


Kombinezon / overalls Mango

Kombinezon / overalls Mango

Kombinezon / overalls Mango

Kombinezon / overalls Mango

Kombinezon / overalls Mango







11 komentarzy:

  1. Wspaniały ten kombinezon i całość super ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam że wyglądasz ślicznie i fajnie gdybyś się choć troszkę przekonała. Fajny kontrast guziczków i fajny przewiązywany pas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i nie Twoja bajka, ale świetnie w nim wyglądasz.:)
    Pozdrawiam Cię Marzenko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie w nim wyglądasz. Ja zazdroszczę, bo z moją figurą dorodnej gruszki trudno mi znaleźć kombinezon w którym dobrze bym wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kombinezon i ładnie w nim wyglądasz, super dobrane dodatki, pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, to chyba jednak Twoja bajka, bo dobrze Ci w tym kombinezonie :)) Super całość :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie w tym kombinezonie.Szkoda tylko, że będzie musiał poczekać do wiosny. Pięknie dobrałas dodatki. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)