sobota, 22 lutego 2020

Moda, styl z Dr Martens/ fashion, style from Dr Martens




Moda - zmienna jest, chwilowa popularność czegoś nowego..
Styl - to osobowość, świadomość siebie, wierność sobie..
Dr Martens - marka, która ciągle, niezmiennie mnie fascynuje..




Na sobie mam:

Płaszcz/ coat - Camaieu
Czapka/ cap - LIPSY
Spodnie/ trousers - Bershka
Sweter/ sweater - H&M
Buty/ boots - Dr Martens
Torba/ bag - Dr Martens
Rękawiczki/ gloves - nn z grupy Drzwi do Stylu Slow Fashion - Sale

Fot.
Estera






















9 komentarzy:

  1. Niezmiennie od lat podziwiam twoją miłość do marki. Świetna stylizacja, poluję na takie rękawiczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ,podoba mi sie. a najbardziej czapka ,buty i torebka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i stylowy wpis, oby tak dalej. Ja ostatnio kupilam sobie kapcie https://monkly.pl/produkt/smieszne-kapcie-swinki/ co myslicie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za to jestem wielkim fanem nakryć głowy i uwielbiam wszelkiego rodzaju czapy. Właśnie dlatego jak zobaczyłem niedawno fajny kaszkiet https://hatfactory.pl/kaszkiety-na-sezon-jesien-zima/289-2226-kaszkiet-meski-quentin-antracyt-nr-02.html to jestem zdania, że jest to co czego teraz potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)