wtorek, 20 sierpnia 2019

Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt


Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt

Lato mija, a ja.... go wcale nie użyłam, sześć tygodni unieruchomienia... zrobiło swoje, iż trudno jest mi się teraz zebrać na sesje zdjęciowe. Jednak tym razem się udało i przedstawiam się w nowej stylówce. 


Dzisiaj mam do pokazania ciekawą koszulę upolowaną w Tkmaxx, która jest wykonana z sztucznego jedwabiu, który faktycznie jest przyjemny dla ciała. Jednakże nie zgadzam się z opinią, że trudno go odróżnić od jedwabiu naturalnego, akurat w tej koszuli nie mam z tym problemu.
Kupiłam ją, bo spodobał mi się jej oryginalny wzór, nietypowy tzw DIY ( chyba )
Suma summarum, koszula jest miła w dotyku i polubiłam ją :) I zwróćcie uwagę na skarpetki są arcydziełem, to koronkowa robota :)
Zapraszam :)

Na sobie mam :

Koszula/ shirt - Tkmaxx
Spodnie/ trousers - Tkmaxx
Trmapki/ sneakers - Dr Martens
torba/ bag - Tkmaxx
skarpetki/ socks - Tkmaxx
olympus PEN E-PL8 

Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt

Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt

Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt

Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt

Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt

Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt

Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt

Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt

Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt

Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt

Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt

Malowana koszula DIY/ painted DIY shirt







3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)