wtorek, 12 września 2017

Blue

Blue

Czy ktoś wie jak zatrzymać lato !!! Nikt nie wie... dlatego niebieski to kolor przewodni tej stylizacji z akcentami kolorowości detali, żeby jeszcze było wesoło i jeszcze ciepło, przyjemnie ....łapię ostatnie tchnienie lata...


I kolejny rok bez....
Chcę pożegnać moje loki, co sądzicie?


Na sobie mam:

Bluzka/ blouse - Reserverd
Dzinsy/ jeans - Cropp
Buty/ shoes - Dr Martens 1461
Torebka/ bag - NN
Okulary/ sunglasses - New Yorker

Blue


Blue

Blue

Blue

Dr Martens, Blue

Blue

Blue

Blue

Blue

Blue

Blue

Blue

Blue







31 komentarzy:

  1. Super look, nie wiem czy przez te wykończenie kolorowymi chwościkami i przez błękit ale mam skojarzenia z podniebną karuzelą, super mocne uderzenie kolorem butów ☺ Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Ciebie uczę się korzystania z mapy kolorów :) dziekuję i pozdrawiam

      Usuń
  2. "Taksówkowe" Martensy też masz ? Ja tez chcę ! Boskie są. Co tym kombinujesz z włosami ? I dlaczego dowiaduję się z bloga ?
    Buziaki :) :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu obudziłaś się mam je już od kilku lat :) A włosy to tylko zamysł delikatny :)

      Usuń
  3. To prawda ,buty są oblędne ! bluzka zresztą też
    ja na etapie zapuszczania, ale włosowe zmiany lubię ;) zawsze to nie zęby odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem skrócenie włosów to bardzo dobry pomysł. Nie powinny być jednak krótsze niż do brody, bo masz pociągłą twarz. Zawsze jak źle się w nich poczujesz - odrosną. Uwielbiam błękity, a Twoje żółte buty urzekły mnie do reszty. Buziaki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za radę :) cieszę się, że buty zrobiły na Tobie wrażenie :)

      Usuń
  5. Jest super, bluzka z chwostami, Martensy w kolorze słońca, jeansy podkreślające figurę. Marzenko to jeden z lepszych Twoich luków, jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka, torebka i buty wymiatają!!! Całość pełen czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko lubię pełne energii Twoje komentarze , dzięki wielkie :)

      Usuń
  7. Świetne zestawienie tej bluzeczki i kolorowych butów. :) WOW!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look! Taki świeży i letni, ale na inne pory roku też się nadaje właśnie po to, żeby rozjaśnić sobie dzień i humor:). Co do loków, to po moim cięciu, i to, jak się świetnie czuję w zdecydowanie krótszych włosach, to polecam taki ruch. Włosy na szczęście odrastają (gdyby Ci się jednak nie podobało), a wiesz, jakby głowa lżejsza i to nie tylko w sensie fizycznym...Pozdrawiam, Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też tak sobie pomyślałam, że mała odmiana nie zaszkodzi ;))

      Usuń
  9. Czasem czujemy , że są nam potrzebne zmiany:-) Ciekawa jestem co wyniknie z Twojej :-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, mnie też jest szkoda lata. Mało go było w tym roku. No ale cóż. Trudno. Zestaw świetny, bardzo młodzieńczy. Jeśli chodzi o włosy, to nie skracaj za dużo. Na ostatnim zdjęciu fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzeno, błękitom zawsze mówię tak. Bluzeczka boska, pięknie Ci w tym kolorze.
    Kolejny rok bez... Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  12. it's great, blouse with tassels, sun-colored martens, jeans highlighting the figure. dream is one of your better hatches, it's great.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  13. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)