piątek, 26 października 2018

Sweter/ sweater from Bonprix


Sweter/ sweater with Bonprix

 W ofercie Bonprix tym razem znalazłam sweter z efektownymi połączeniami wzorów i wplecioną przędzą, na obecną porę idealny na chłodniejsze dni. 


Jest przyjemny dla ciała i otula swoim ciepłem, a wzór sprawia, że nie przejdzie się koło niego obojętnie.
Do niego założyłam spodnie, które nie kłócą się z sweterkiem i oczywiście buty Dr Martens.

Na sobie mam:

Sweter/ sweater - TUTAJ
Spodnie/ trousers - H&M
Buty/ shoes - Dr Martens
Torebka/ bag - tk maxx

Fot:
Estera

Sweter/ sweater with Bonprix

Sweter/ sweater with Bonprix

Sweter/ sweater with Bonprix

Sweter/ sweater with Bonprix

Sweter/ sweater with Bonprix

Sweter/ sweater with Bonprix

Sweter/ sweater with Bonprix

Sweter/ sweater with Bonprix

Sweter/ sweater with Bonprix

Sweter/ sweater with Bonprix

Sweter/ sweater with Bonprix


Sweter/ sweater with Bonprix

Sweter/ sweater with Bonprix







9 komentarzy:

  1. Sweter jest piekny, ale spodnie tez sa cudne. Wszystko to ze soba swietnie gra i jest funkcjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweter. Całość bardzo zgrabna, no i TY kwitniesz nieustannie.
    Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu wielkie dzięki za Twoje słowa i cieszę się, że jesteś :)

      Usuń
  3. Marzenko, świetna stylówka, sweter super, nie widziałam go, bardzo mi się ta całość podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)