poniedziałek, 22 października 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 28


PHENOMENTAL US - CHALLENGE 28


Dziewczyna rajdowca/ Racer's Girlfriend


#phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenalusdziewczynarajdowca #phenomenalusracersgirlfriend
Witam wszystkie Fenomenalne, pierwszy raz mam zaszczyt zawitać w waszym gronie, trochę późno ale  podobno lepiej późno niż jeszcze później ;)


Temat bardzo mi pod pasował bo ja tak prawie cały czas ubieram się jak dziewczyna rajdowca ;) moje kochane buciory Dr Martens już mnie do tego upoważniają.

Na sobie mam:

Kurtka/ jacket - Elizabeth and James
Spódnica/ skirt - Tk maxx
Buty/ shoets - Dr Martens



PHENOMENTAL US - CHALLENGE 28

PHENOMENTAL US - CHALLENGE 28

PHENOMENTAL US - CHALLENGE 28

PHENOMENTAL US - CHALLENGE 28



PHENOMENTAL US - CHALLENGE 28



PHENOMENTAL US - CHALLENGE 28

PHENOMENTAL US - CHALLENGE 28

PHENOMENTAL US - CHALLENGE 28

PHENOMENTAL US - CHALLENGE 28






15 komentarzy:

  1. Nie mogło Cię zabraknąć :) to jest przecież wyzwanie dla Ciebie <3 . Super wyglądasz - kurtka fantastyczna, a z delikatną kiecką - to jest TO !!!!!!!!!!!!!!!!!! Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że choć raz mi się udało u was zagościć :) dziękuje Margot :)

      Usuń
  2. Pięknie!!!!kurtka super:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda że idealnie wpisujesz się Marzenko w styl Dziewczyny Rajdowca i bardzo mi się podoba Twoja stylóweczka.
    Spódnica skradła moje serducho całkowicie ! Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu kochana Ciebie nikt nie przebiję, jesteś naprawdę fenomenalna ale dziękuję :))

      Usuń
  5. Taka romantyczna wersja Dziewczyny Rajdowca baaaardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko tez jestem fanką martensów :) Super ta dziewczyna rajdowca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko Twoje kochane Martensy i ta boska kurteczka rzeczywiście upoważniają Cię do tego miana, a spódnica i Twój zniewalający uśmiech dodają kobiecości. Wiesz zresztą jak Cię lubię w sukienkach i spódnicach, czemu daję ostatnio wyraz w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie!!! Świetna propozycja, cudnie się prezentujesz.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)