środa, 28 sierpnia 2013

OOTD : Sandały Dr Martens i wisior z sową/ Sandals Dr. Martens and pendant with owl

Dziś kolejny zestaw, który założyłam na spacer w lipcowe popołudnie: czarna tunika, która może być łączona z bluzką jak dziś lub w cieplejsze dni bez, bluzka z koronki, leginsy, które bardzo spodobały mi się  przez oryginalny wzór, zwieńczeniem całości jest wisior sowa :) Do tego moje ukochane sandałki Dr Martens  :)








tunika  -  Queen
bluzka  -  Zenana Outfitters
Leginsy  -  Primark
sowa  -  Primark 
okulary  -  Dereon
sandały  -  Dr Martens

26 komentarzy:

  1. Tunika rewelacyjna, ładne ma z boku marszczenia, świetnie pasuje do legginsów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna tunika i świetne dodatki. Całość przyozdobiona uroczym uśmiechem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uśmiech to jedyne co mi się udaje ładnie zrobić ;)

      Usuń
  3. fajowy wisior!!! tunika mnie się też podoba, no i legginsy mają fajny wzór:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda:) mnie też zachwyciła od pierwszego spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny ten naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe zestawienie, legginsy sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości leginsy lepiej się prezentują :)

      Usuń
  8. Super tunika, genialne leginsy. Sowę też bym przygarnęła.
    Pozdrawiam cieplutko:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wisiory sówki!!!! <3

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu! Liczba zgłoszeń jest malutka, czasu już niedużo, zatem szansa na zgarnięcie zestawu kosmetyków ogromna :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny zestaw ta tunika super z leginsami wlasnie cos takiego szukam.

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie naszyjniki z sowa, sama też mam kilka różnych, zapraszam do mnie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ty masz bardzo zgrabne nogi....wow.
    Śliczna jest ta tuniczka, a leginsy maja rewelacyjny wzór.
    Bardzo fajny, lekki, letni zestaw. Podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)