wtorek, 3 września 2013

OOTD : Długa sukienka / long dress

Być może na jeden dzień wróciło lato :) bo tutaj nigdy nie wiadomo jaka będzie pogoda na następny dzień, więc dziś spore zaskoczenie. Dlatego skorzystałam z pięknego dnia i  przedstawiam lubianą przeze mnie sukienkę, która nie jedna osobę zachwyciła.. do tego ozdobne sandałki i sweterek na chłodniejszy powiew wiatru...













zdjęcia : Joseph

sukienka  -  Stella
sweterek  -  Vero Moda
sandałki   -   Holster
okulary    -   Reserverd

21 komentarzy:

  1. Bardzo elegancka sukienka i świetnie w niej wyglądasz. Piękne zdjęcia i sceneria, zwłaszcza pierwszy portrecik bardzo mi się spodobał. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W twoich ustach taki komplement do dla mnie wiele znaczy :) dzięki :)

      Usuń
  2. Cudowny krajobraz do zdjęć!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest przepiekna. Nie dość, że maxi( uwielbiam), to jeszcze ten wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka kobiet zaczepiło mnie z powodu tej sukienki :)

      Usuń
  4. Sukienka jest rewelacyjna! Bardzo twarzowa i ślicznie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza sukienka i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna sukienka! Zapraszam na dzisiejszego posta, pokarzę bardzo podobną sukienkę i tez w scenerii nadmorskiej. Twoją też chętnie bym przygarnęła.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki już lecę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Guauu!! the head of your blog is beautiful!!! and your smile :D ♥♥♥ kIsses from Madrid♥♥♥ Lovely snaps :D

    OdpowiedzUsuń
  9. z uk juz lato odeszlo :(
    bardzo ladna maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, tak samo w Irlandii już się skończyło ... dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)