czwartek, 3 sierpnia 2023

Lniana sukienka Bonprix/linen dress



Bonprix linen dress


Wakacyjny wyjazd sprawia, że poszukuję ubrań odpowiednich na bardzo słoneczne, upalne, bezwietrzne dni.. Tym razem zawitałam do Lizbony 😍 Wspaniałe miasto z przepięknymi, klimatycznymi uliczkami ale serce skradło mi jednak Porto 😍



Do walizki zapakowałam lnianą sukienkę z Bonprix 
Świetnie sprawdziła się w czasie zwiedzania Lizbony, pozwalała wiatrowi przenikać tkaninę abym nie czuła aż tak upalnego dnia, który wtedy był. Sukienka okazała się bardzo wygodna z fajowymi wpuszczanymi kieszeniami, takowe lubię. 
Znamy tkaninę z lnu, nie muszę o niej pisać, wiemy, ze jest to naturalny wyrób jeden z najstarszych. Bardzo polecam na wakacyjne wojaże.

Na sobie mam
Sukienka/ dress - Bonprix
Torebka/ bag - NN Italia
Sandały/ sandals - Ecco 


Bonprix linen dress









7 komentarzy:

  1. Tak len to strzał w dziesiątkę na upalne dni. Wygladasz pieknie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)