niedziela, 8 stycznia 2023

Sukienka wieczorowa BonPrix/ BonPrix evening dress


Witam kochani :)

Jestem aby podzielić się z Wami moim pięknym nowym nabytkiem sukienką z Bonprix , bardzo przepraszam za jakość zdjęć ale w chili obecnej nie mam możliwości wykonać ich z kimś, więc sama je zrobiłam, telefonem ...



Sukienka cała w cekinach, kolor czerwony klon, idealna na wieczory karnawałowe, okazyjne spotkania i kolacje, nawet wyjście do teatru lub wystąpienie na gali, bardzo wygodna i cudownie się prezentuje. Do tego szycie i delikatne ułożenie załamań na linii brzuszka ukrywa mankamenty, które nie bardzo chcemy, żeby  były widoczne, pieknie podkreśla sylwetkę i wysmukla talię, słuchajcie jest rewelacyjna, dawno nie byłam zachwycona sukienką na wyjście okazyjne, jak dla mnie jest idealna, bardzo ją polecam gdyż jest szykowna i nie trzeba wiele dodatków, gdyż ona sama tworzy całość stylizacji :)

Na sobie mam:

Sukienka/ dress - Bonprix
Buty/ shoes - Vintage
Torebka/ bag- DKNY
Kolczyki/  earrings - APART (prezent od przyjaciółki )

Fot.
JA :)


Sukienka Bonprix

Sukienka Bonprix




Sukienka Bonprix









7 komentarzy:

  1. Witaj po długim milczeniu :).Życzę powrotu zdrowia i systematycznego blogowania,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienka, bardzo kobieca i na czasie, wszak teraz cekiny rządzą

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, to wręcz idealna propozycja na sylwestra i karnawałowe przyjęcia - od razu chciałoby się ją założyć i ruszyć na zabawę do białego rana! Klasyczne, czarne czółenka świetnie ją dopełniają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście - z taką kreacją można śmiało udać się na bal karnawałowy, eleganckie przyjęcie lub kolację. Trudno przejść niezauważoną, sięgając po ten kolor i błysk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna elegancka klasyczna sukienka. Która będzie pasowała zarówno na sylwestra, karnawał, imprezę weselną. Czy jakikolwiek dzień, w którym chcemy czuć się dobrze.

    Jak widać, nie powinno się bać cekinów w każdym wieku. Bo mogą wygladać na kobiecie przepięknie.
    https://styl.info.pl/polbuty-damskie-i-rozne-ich-oblicza/

    Warto jest je na pewno połączyć z eleganckimi półbutami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)