niedziela, 25 kwietnia 2021

Płaszcz Camaieu/ The Camaieu coat


Płaszcz Camaieu/ The Camaieu coat



Zdjęcia zrobione jesienią, tak się składa, że dopiero teraz je wstawiam tutaj. Stwierdziłam, że wiosna słaba tego roku więc stylówka będzie odpowiednia do pokazania :)


Nowe Dr Martens są moim super uzupełnieniem niejednego ubioru, do tego wygodne, a miękka podeszwa z amortyzacją powietrzną świetnie sprawdza się dla mojej nie tak dawno złamanej nogi :)

Zapraszam :)

Na sobie mam:

Płaszcz/ coat - Camaieu
Sweter/ sweater - Massimo Dutti
Spodnie/ trousers - Bench.
Torebka/ bag - Stefano Bag DDS
Rękawiczki/ gloves - DDS 



















4 komentarze:

  1. Mam podobny płąszcz, ale w jasnym odcieniu szarośći. Wydawało mi się, ze bedę w nim chodziła o wiele rzadziej , jednak w tym roku wiosna była tak zimna, ze często wyjmowałam go ze swojej szafy. Uwielbiam to jak cieplutki jest jak również to jak jest uniwersalny (pasuje praktycznie do wszystkich ubrań, które mam w swojej szafie).

    Jestem zimnym typem urody, tak wieć wybieram podobne stylizacje. Znacznie lepiej jest mi w szarosci niż w ciepłych beżach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć dziewczyny ciemna jesień potrzebuje dopasowanej marynarki do sukienki w kolorze bordo- sezon wiosenno-jesienny Jaki kolor proponujecie i ewentualnie z której firmy - myślę głośno z dobrym składem marynarka .

    Z góry dziękuję za ewentualne odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i wygodnie dokładnie tak lubię:)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)