środa, 7 października 2020

Sukienka Bonprix Leo/ Bonprix Leo dress

Sukienka Bonprix Leo/ Bonprix Leo dress

Tak, nieładnie jest pokazywać palcem ;))))  to spontaniczne zdjęcie spodobało mi się...

Lato już za nami , a ja spóźniona trochę dopiero teraz pokazuję letnią stylizację z sukienką z bonprix
Zakupioną już jakiś czas temu, nie miałam okazji jej wcześniej pokazać. Uszyta jest z bardzo cieniutkiej 100 % bawełny, zwiewnej, idealna na letnie upały.

Na sobie mam:

Sukienka/ dress - bonprix
Torebka/ bag - bonprix
Sandały/ sandals - Dr Martens
Okulary/ galsses - Quay

Fot.
Estera


Sukienka Bonprix Leo/ Bonprix Leo dress

Sukienka Bonprix Leo/ Bonprix Leo dress

Sukienka Bonprix Leo/ Bonprix Leo dress



Sukienka Bonprix Leo/ Bonprix Leo dress

Sukienka Bonprix Leo/ Bonprix Leo dress

Sukienka Bonprix Leo/ Bonprix Leo dress

Sukienka Bonprix Leo/ Bonprix Leo dress

Sukienka Bonprix Leo/ Bonprix Leo dress

Sukienka Bonprix Leo/ Bonprix Leo dress









11 komentarzy:

  1. Fajnie to zestawiłaś, torebka pasuje idealnie, okulary też. Nieodłączny twój but pasuje idealnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam długie letnie sukienki :) już nie mogę się doczekać, kiedy znowu przyjdzie lato i będę mogła taką ubrać... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny print <3 Na jesień panterka jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa sukienka w nietypowym wzorze ale u ciebie wypadła bardzo ładnie :) moją ulubioną jesienną stylówką jest długi płaszcz z paskiem, buty tylu glany i torba skórzana vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taka sukienka. Dzięki za ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)