poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Brzydkie buty/ Ugly shoes


Brzydkie buty/ Ugly shoes

PHENOMENAL US - CHALLENGE 114
W modzie wszystko może się zdarzyć, a u phenomenalnych na pewno  ! 


Dlatego wcale nie jest dziwne, że moda pokochała dziwne buty czyli brzydkie buty, które są mega wygodne i o dziwo ! jako, że dziwów teraz pełno, nie dziwne, że tak się przyjęły, iż ze wszystkim dobrze wyglądają, tzn mnie pasują ;) U mnie akurat Skechersbonprix .

Zapraszam do oglądania:

Na sobie mam:

Sukienka/ dress - Reserverd
Buty/ schoes - Skechers
Torebka/ bag - MariaMarie

Fot. Estera




Brzydkie buty/ Ugly shoes

Brzydkie buty/ Ugly shoes


Brzydkie buty/ Ugly shoes

Brzydkie buty/ Ugly shoes

Brzydkie buty/ Ugly shoes

Brzydkie buty/ Ugly shoes

Brzydkie buty/ Ugly shoes

Brzydkie buty/ Ugly shoes

Brzydkie buty/ Ugly shoes

Brzydkie buty/ Ugly shoes

Brzydkie buty/ Ugly shoes



Brzydkie buty/ Ugly shoes








2 komentarze:

  1. A mi się własnie podobają takie buty :P gdybym mogła to i na wesele bym założyła trampki chociać obcasy tez uwielbiam hehe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, torebka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)