niedziela, 3 maja 2020

Militarny płaszczyk/ the military coat.


Styl militarny kojarzy się z dyscypliną wojskową. Jednakże wykorzystany w modzie nabiera łagodniejszego charakteru, bo jakże to ! moda  i dyscyplina ;) niee na nią nie ma mocnych, nie można ją wcisnąć w jakiekolwiek schematy i zakazy bądź nakazy.




Moda to luz, to wyobraźnia każdego kto ją kocha  i jest to wolność w sposobie bycia. 
Militarny ubiór pokochały osoby, które lubią swobodę oraz fascynują się stylistyką mundurową. Dla mnie są to ubrania dla osób ubierających się z charakterem. 
...Na swój płaszczyk długo czekałam, oczywiście polubiliśmy się od pierwszego wejrzenia ;)

Na sobie mam:

Płaszcz/ coat - Stockmann - Global Sport
Spodnie/ trousers - H&M
Torba/ bag - Dr Martens
Buty/ shoes - Dr Martens Adrian
Rękawiczki/ gloves - Drzwi do Stylu - Slow Fashion - Sale
Okulary/ glasess - Firmoo

Fot:
Estera


Militarny płaszczyk/ military coat.

Dr Martens Adrian

Militarny płaszczyk/ military coat.

Militarny płaszczyk/ military coat.


Militarny płaszczyk/ military coat.

Bag Dr Martens

Militarny płaszczyk/ military coat.

Militarny płaszczyk/ military coat.

Militarny płaszczyk/ military coat.

Militarny płaszczyk/ military coat.

Militarny płaszczyk/ military coat.

Militarny płaszczyk/ military coat.

Militarny płaszczyk/ military coat.

Militarny płaszczyk/ military coat.






2 komentarze:

  1. Jest szyk i urok. Naprawdę świetna propozycja, a szczególnie buciki wpadły mi w oko...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. thank you for your share
    luxhairshop sew in weave
    i like this style

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)