poniedziałek, 11 maja 2020

Sukienka Bonprix / the Bonprix dress


Sukienka Bonprix / the Bonprix dress

.bonprix przyjaźnię się już od dwóch lat. Co jakiś czas zaglądam na do ich sklepu z ciekawością czy znajdę coś dla siebie i oczywiście "dla chcącego nic trudnego" zawsze coś znajduję :)


Dzisiaj prezentuję świetną sukienkę, jak tylko ją zobaczyłam na modelce wiedziałam, że jest dla mnie i jest :) Jest długa, zwiewna, a nawet bardzo zwiewna bo z szyfonu lekkiego i poddającego się lekkim powiewom wiatru. 
Do tego jej desing jest bardzo oryginalny i niepowtarzalny, a kolorystyka pozwala na dobieranie do niej wszelakiego koloru dodatków. 
Oczywiście jak widać na zdjęciach nie obyło się bez moich kochanych Dr Martens 
Zapraszam :)

Na sobie mam:

Sukienka/ dress - bonprix
Buty/ schoes - Dr Martens
Okulary/ glasses - Beety Boop
Torebka/ bag - Tk maxx

Fot. 
Estera

Sukienka Bonprix / the Bonprix dress

Sukienka Bonprix / the Bonprix dress

Sukienka Bonprix / the Bonprix dress

Sukienka Bonprix / the Bonprix dress

Sukienka Bonprix / the Bonprix dress

Sukienka Bonprix / the Bonprix dress

Sukienka Bonprix / the Bonprix dress

Sukienka Bonprix / the Bonprix dress


Sukienka Bonprix / the Bonprix dress

Sukienka Bonprix / the Bonprix dress


Sukienka Bonprix / the Bonprix dress

Sukienka Bonprix / the Bonprix dress







8 komentarzy:

  1. Piękna sukienka i ślicznie w niej wyglądasz.
    Lubie takie "fruwające" sukienki :)
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu :) ja też lubię takie zwiewne sukienki :) świetnie się noszą :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Ładna. Torebka też przypadła mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że przypomniałaś mi o tej firmie.Pamiętam, ze kiedys bardzo lubiłam ich ubrania, potem jednak przestałam od nich zamawiać. Może dlatego, ze nie przypomniałam im o nowym miejscu zamieszkania i przestałam otrzymywać katalogi. Minusem tutaj była zawsze długość oczekiwania na dostawę. Na plus na pewno jakosć wykonania ubrań jak również duży wybor rozmiarów. Również dla osób o trochę pełniejszych kształtach jak ja :)
    Sukienka bardzo fajna, nieco w stylu boho. Ostatnio przekonałam sie do długich sukienek, są wygodne szczególnie latem kiedy daja ochronę przed słońcem.

    No i świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja! Torebka idealnie współgra z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka, taka inna i bardzo ładnie w niej wyglądasz ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak kolorowo! Bardzo fajne połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)