czwartek, 3 października 2019

Tommy Hilfiger - Style Preppy


Tommy Hilfiger Glamour

W dniu sesji był duuuuży wiatr, który nie sprzyjał pozowaniu, zdjęcia zrobione były w locie ekspresowym i w sumie dało się coś tu pokazać :) Jak widać chwilowo zamieniłam moje ukochane Dr Martens na cudne trampki Tommy Hilfiger, które skradły moje modowe serducho.


 Cała stylizacja zachowana w podstawowych kolorach tej marki, która swoją inspirację czerpie z Stylu Preppy czyli amerykański luz połączony z elegancją i odrobiną sportu. Nie wiem czy mnie się udało ten styl pokazać ale to jest moja koncepcja ;)
Zapraszam.

Na sobie mam :

Kurtka/ jacket - 
Koszulka/ t-shirt - H&M
Spodnie kuloty/ trousers - Reserverd
Trampki/ sneakers - Tommy Hilfiger
Torebka/ bag - MariaMarie

Fot.
Estera

Tommy Hilfiger Glamour

Tommy Hilfiger Glamour

Tommy Hilfiger - style preppy

Tommy Hilfiger - style preppy

Tommy Hilfiger - style preppy

Tommy Hilfiger - style preppy

Tommy Hilfiger - style preppy

Tommy Hilfiger - style preppy

Tommy Hilfiger - style preppy

Tommy Hilfiger - style preppy

Tommy Hilfiger - style preppy

Tommy Hilfiger - style preppy







3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)