wtorek, 28 października 2014

Nadmorska musztarda...

Wczoraj mieliśmy Bank Holiday tzw wolny poniedziałek, pogoda piękna, około 17 st temperatura, trochę wiaterek wiał ale ciepły, więc wybraliśmy się do nadmorskiej miejscowości Bray... Kocham morze o oczywiście nasze... jednak i przy Północnym też odpoczywam i rozpływam się...

Hey "Do Rycerzy, do Szlachty, do Mieszczan"















Kurtka - ClementsRibeiro
Spódnica - Dunnes Store
Torebka - Pierre Cardin ( tkmaxx)
Szal - Primark
Buty :) - Dr Martens 1461







Fot. Joseph



40 komentarzy:

  1. O,ale mi się podoba! Zestaw ciuchowy od A do Z, ze szczególnym uwzględnieniem spódnicy :) A z Morzem Północnym mam fajooooowe wspomnienia, szalone nieco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sivka, a może podzielisz się z nami szalonymi wspomnieniami ;))

      Usuń
  2. Super wycieczka a te widoki bajka)))Twòja stylizacja jest super)))Pozdrawiam serdecznie))

    OdpowiedzUsuń
  3. :) no prosze jak ładnie . Ze tez żółte buty tak ci do wszystkiego pasują ;);)
    Nawet do muru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he z tym murem to był czysty przypadek, jadąc w to miejsce nie miałam pojęcia, że będzie pasował do mnie ;) dziękuję Aniu

      Usuń
  4. Buty świetnie wyglądają. Wydawałoby się ze tylko ze spodniami będą tworzyć dobry duet, a tu proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak na początku myślałam, że tylko do spodni będę je nosić :)

      Usuń
  5. Ty ze wszystkim sobie świetnie poradzisz, nawet z żółtych butów zrobisz niesamowity atut! brawo! a propos - buty są fantastyczne! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądasz!!!:) ,butki to taka wisienka na torcie !!!:)
    ___________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Musztarda super :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami jak widzę u kogoś zestaw, to piszę "mogłabym, to z Ciebie zedrzeć i od razu na siebie założyć!" - Twój jest jednym z takich:D
    Fajowa musztarda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. BARDZO mi się podoba! Wszystko. Buty genialne, ale i szal, i spódnica, i Ty;-) Super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są piękne.
    Morza tworzy bardzo ładne tło.
    Uwielbiam kolor musztardy. Połączenie z czarnym jest idealny.
    Uważam, że bardzo elegancki.
    Pozdrawiam.
    Nie mówię po polsku, piszę z tłumaczem. Mam nadzieję, że nie za dużo blather

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Curra jak na użycie translate całkiem dobrze wyszedł Ci komentarz :) dziękuję

      Usuń
  11. zdjęcie martensiaków na kamieniach <3 moje ulubione <3

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie musztardę jako dodatek do dań i jako dodatek do zestawów <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zacne buty a piosenkę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się kolor chusty lub komina, nie widzę do końca, ale jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja lubię cętki, a buty super! pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niczego nie rozumiem... Pisałam i wysłałam komentarz:(
    Marzeno te żółte akcenty w obiorze są rewelacyjne. No i piękne zdjęcia... Pospaceruję z Tobą... Oki?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! Piękne są te żółte dodatki i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne miejce na zdjecia i szalik ma super kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te buty! Cały zestaw bardzo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  20. szaliczek jest tak pozytywny :) swietnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)