sobota, 27 września 2014

Spokojnie... jesiennie...

 Jest, już przyszła do nas ciepła, otulająca kolorami, swoim zapachem, zachęcająca pięknymi widokami..
Tak, mamy jesień o dziwo bezdeszczowa jest, słoneczna, miła, więc i ja ją powitałam ciepło :))

Mimozami jesień się zaczyna-Czesław Niemen













Sukienka - H&M
Kurtka - Vero Moda
Buty - Dr Martens 1461
Torba - Lv Machina
Rajstopy - Calvin Klein
Okulary - Betty Boop



Fot. Joseph

Przez Edytkę turkusowy kwiat zostałam wyróżniona


Dziękuję :) jest to dla mnie nowość, więc spróbuję ...

1.  Jaką masz zwierzynę w domu?
 Mąż i chłopak się nie liczą;)

Już nie mam, ostatnim moim kochanym zwierzakiem była sunia Eila dobermanka, najukochańszy pies jaki do tej pory miałam.

2. Naturalny kolor włosów?:D

Mój naturalny kolor włosów to zbliżony do tego, który obecnie mam, chyba zwał się ciemny szatyn? sama nie wiem...ciemne w każdym bądź razie 

3. Ile masz wzrostu?
 O wagę już nie będę pytać;)

Hmm.. kiedyś 166cm ;) z wagą nie wiem, czy byłabym szczera hehe

4. Ile masz par butów?:D

Ło matko, chyba nie zliczę... samych Dr Martens już 7 par i raczej nie poprzestanę;) a tak poważnie to około z tymi w PL z 50 par ... szok!!! niemożliwe...

5. W jakim gatunku filmowym gustujesz: komedia, dramat,
 thriller, horror czy raczej coś ambitnego?
Można podać ulubiony tytuł.

Komedia przede wszystkim, lubię się śmiać :) dramaty ale teraz rzadko, bardzo lubię biograficzne i historyczne "Kamerdyner" ostatnio oglądałam, za horrorem nigdy nie przepadałam chociaż saga " Zmierzch" przypadła mi do gustu, thrillery już mnie nie kręcą, jeśli tak się zdarzy to muszę mieć chęć..

6. Czytasz przy jedzeniu?
Bo ja tak!;)

Tak czytam, chociaż wiem, że nie podoba się to innym:))

7. Czego nigdy w życiu nie założyłaś i nie założysz?!

Hmm.. nie wiem... na pewno coś takiego jest ooo np szpilek na platformie tych mega wysokich.

8. Ile razy zdawałaś egzamin na prawo jazdy?;)

Ha miałam to szczęście, że raz i zdałam :))

9. Leniwiec czy pracuś?;)

Zależy od rodzaju pracy ;) ale skłaniałabym się bardziej ku leniwcowi, teraz już lubię :))

10. Sowa czy skowronek?

Jasne, że sowa :)))

11. Perfekcjonistka czy roztrzepaniec?:D

Hmm a to trudne pytanie, myślę, że to i to po trochu, chociaż nie, bardziej perfekcjonistka :))

Uff udało się, powinnam nominować kolejne osoby, niestety nie zrobię tego, gdyż z tego co zauważyłam już nie bardzo mam kogo nominować.  



43 komentarze:

  1. Beautiful, cool shoes! :)

    Brina xoxo, SweetStyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka :)
    Hahaha chcialab Cie zobaczyć w szpilkach na platformie ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że trudno jest sobie mnie wyobrazić w takich szpilach haha :) dzięki

      Usuń
  3. Super wyglądasz, buty dodały pazura...
    Fajnie dowiedzieć się o Tobie więcej, fanka butów, 50 par....
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod wypowiedzią Basi. W sprawie butów też. Pozdrawiam weekendowo.

      Usuń
    2. Tak, buty zawsze mnie kręciły ;) jednak teraz to martensy są moją miłością, tamte poszły do lamusa :) może kiedyś do nich wrócę :) Dziękuję wam Basieńki i również pozdrawiam :)))

      Usuń
    3. Moja słabość to...szpilki...

      Usuń
  4. Fajna kiecka i buciki pięknie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale Marzenko tak jesiennie....a u Mnie jest jeszcze lato 26°C.....Pozdrawiam serdecznie))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jak ja Ci zazdroszczę, Ty to chyba masz ciągle lato :)))

      Usuń
  6. Nowe martensy? Mmmmm, super! Fajnie, że dodałaś bransoletkę w tym samym kolorze. Podoba mi się tez sukienka.
    Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie. 50 par? Nie, ja tyle nie mam. Chyba.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu te są już stare ;) kolejne mam do pokazania :)

      Usuń
  7. Buty na pewno bardzo wygodne. Wiele się o Tobie dowiedziałam. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemna stylizacja, Marzeno, i super te buty pasują - ja jednak nie byłabym sobą, gdybym do tego nie założyła botków na szpilce:):):). A butów mam znacznie więcej, więc się nie przejmuj.:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak dobrze, że masz więcej butów, bo jak zaczęłam teraz liczyć to przerwałam bo zdziwiłam się, że tyle mam i dlatego napisałam około :)

      Usuń
  9. Szarości z żółtym, to ja bardzo! Super! Zwłaszcza sukienka mi się podoba :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że jak i u mnie rajstopki poszły w ruch :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super cool !!!


    xo


    http://www.thetrendysurfer.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty tutaj robią wszystko:D Fajowa całość! A te żółciaki, to taka kropka nad "i" :D

    Z tymi zwierzakami, to właśnie najgorsze, że za krótko żyją...Moje psisko doszło ciut do siebie...powinno jeszcze trochę pociągnąć:)
    Hehehe, też jesteś ode mnie wyższa! Ale martensów nie mam;) A tych szpil na platformie, to tez bym nie założyła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no niestety, te szpile odstraszają mnie ... Dzięki...

      Usuń
  13. Dziekuje Marzenko za komentarze u mnie, Ty zawsze potrafisz cos milego napisać ;):-* co do Twojego zestawu to uwazam za absolutnie świetne polaczenie czerni i żółci, te martensy wygladaja trochę jak mokasyny przy tej sukience, co szalenie mi sie podoba! No i sukienka, i jej faktura -bomba!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mario :) cieszę się, że do mnie zaglądasz :)

      Usuń
  14. Gratuluje Marzeno nominacji. Szpilek na platformie chyba tez bym nie nalozyla, do tego trzeba byc chyba bardzo wysokiego wzrostu. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja po prostu w tych szpilach nie umiałabym stać, a co dopiero krok wykonać ;)

      Usuń
  15. Gratuluje Liebstera. Za pierwszym razem zdalas na prawko? WOW Podziwiam. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) kiedyś chyba było trochę łatwiej zdawać prawko :)

      Usuń
  16. Bardzo fajna sukienka. Do tego ramoneska - uśmiecham się jeszcze bardziej i musztardowe martensy - szeroki uśmiech :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że spodobał Ci się mój skromny zestawik :)

      Usuń
  17. Fajna sukienka i buciki, no i fajne odpowiedzi na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Jolu, fajnie, że zajrzałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądamy i nie możemy się napatrzeć, po prostu wspaniała =)

    Zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)