niedziela, 21 lipca 2019

Stylizacja w ortezie / stylization for a blog in an orthosis


Jak to w życiu bywa nie zawsze układa się po naszej myśli, kolejny raz dostałam porządną nauczkę, żeby mieć więcej pokory. Dzisiaj nietypowa sesja zdjęciowa, zrobiona spontanicznie bo nie planowana i do tego telefonem. 


Był to jedyny mój najdłuższy spacer w ciągu 6 tygodni unieruchomienia, doszłam do około 300 m hehe, od domu :) Nigdy nie myślałam, że ograniczenie ruchowe może być aż tak bolesne dla mnie, w sensie zależności od innych, zwykłe czynności stają się raptem prawie niemożliwymi i trzeba było wielu kombinacji i użycia wyobraźni aby poradzić sobie z nimi. Ale nic to kolejne doświadczenie, które czegoś tam uczy :)
Jak już wspomniałam zdjęcia wykonane spontanicznie, dla śmiechu. Jednak stwierdziłam, że dlaczego nie użyć ich na blogu, ponieważ to też dobry materiał do pokazania, że można przedstawić stylizację z " pięknym buciorem " w roli głównej ;)
Zapraszam :)

Na sobie mam:

Koszulka/ t-shirt - Tkmaxx
Spódnica/ skirt - Tkmaxx
Orteza/ orthosis - medipolska
Trmapki/ sneakers - Bartek



















8 komentarzy:

  1. Współczuję. Wiem coś na ten temat, bo kilka lat temu miałam w ortezie kolano. Życzę Ci szy kiego powrotu do peł ej sprawności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam nogę w gipsie, współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo pantofelek pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję, ale poza nogą w ortezie, stylizacja super, bardzo ładnie wyglądasz, szczuplutko, powabnie. Fajna spódnica, lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to faktycznie problem. Ale fajna spódnica taka zwiewna ;-) Teraz będzie więcej czasu żeby czegoś poszukać na wyprzedażach a potem porobić nowe ciekawe wpisy w nowych ciuchach;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że z Twoją nogą już oki.
    A spódnica śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie sama stylizacja jest niezwykle ważna i moim zdaniem należy ją często również zmieniać. Jednak ja ja czytałam na stronie https://kobietaiuroda.pl/glowa-lubi-dobrze-wygladac-warto-o-nia-zadbac/ to właśnie warto również jest zadbać o fajne nakrycie głowy. Jak dla mnie jest to niezwykle ważne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)