piątek, 4 sierpnia 2017

Plisowana spódnica/ pleated skirt

Plisowana spódnica/ pleated skirt


Tym razem zaszalałam kolorami, a wszystko przez plisowaną spódnicę, którą znalazłam w mamy szafie. Za to ona w mojej wyszperała do niej kolorową marynarkę Vero Mody.



Tak powstała stylizacja nie w moim stylu kolorystycznym ;) Przebierałam w butach i jednak padło na trampki Dr Martens. Torebka Vintage znana jest z poprzedniego posta. Okazuje się, że trudno mi się bez niej teraz obyć. Całość oprócz trampek to już Vintage, niektórym rzeczom już całkiem blisko do miana antyków modowych. 
Zapraszam:)

Na sobie mam :

Kurtka/ jacket - Vero Moda 
Spódnica plisowana/ pleated skirt - Vinatge z szafy mamy
Torebka/ bag - Vintage
Trampki/ sneakers - Dr Martens
Okulary/ glasses - Dereon

Plisowana spódnica/ pleated skirt

Plisowana spódnica/ pleated skirt

Plisowana spódnica/ pleated skirt

Plisowana spódnica/ pleated skirt

Plisowana spódnica/ pleated skirt

Plisowana spódnica/ pleated skirt

Plisowana spódnica/ pleated skirt

Plisowana spódnica/ pleated skirt

Plisowana spódnica/ pleated skirt

Plisowana spódnica/ pleated skirt

Plisowana spódnica/ pleated skirt


Plisowana spódnica/ pleated skirt








24 komentarze:

  1. Wow, cudownie! Piękna całość, kolor kiecuni i odlotowy żakiecik! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW ! Zaskakujesz mnie tymi kolorami. Świetny look. Faktycznie całość vintage i do tego te Martensy, no genialnie !
    Koszyczek cudny.
    Buziaki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest boska i kolorem pięknie się komponuje z naszym koszykiem ☺ Super w takich kolorach ☺ Buziaki 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu to Ty jesteś mistrzem vintage :) dziękuję :)

      Usuń
  4. bardzo podobają mi się plisowane spódnice

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze lubiłam i lubię plisowane spódnice:)))Twoja jest bardzo ładna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. tak kolorowa Marzenka to rzadkosc
    i to w fioletach
    kwiatach

    ciekawie , niebanalnie, a torebeczka miodzio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, rzeczywiście taka kolorowa to ja jestem rzadko :) dziękuję Aniu :)

      Usuń
  7. Marzenka wyszło REWELACYJNIE!!! retro w stylu lat 40-stych! Pięknie! Martensy super przypasowały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko, Ty mistrzyni retro, podglądam Ciebie ;)

      Usuń
  8. może i nie w Twoim stylu kolorystycznym, ale mi się baaaaardzo podoba- noś się tak częściej, bo wyglądasz na prawdę super !
    kiecka jest niesamowita ! pamiętam, jak kilka lat temu znalazłam w babcinej szafie podobną plisowankę, cieszyłam się nią jak murzyn blaszką :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, miałam taką, modne były w latach 90-tych /tylko beżową, nawet gdzieś jest zdjęcie/.
    Podoba mi się kolor, bardzo ładny...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda były modne już, moda wraca jak bumerang :) dziękuje :)

      Usuń
  10. spódnica i torebka są rewelacyjne :) pzdr Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. You look great, I had such, fashionable in the 90s / only beige, even somewhere is a picture /.
    I like the color, very nice ... greetings cordially ...

    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)