niedziela, 22 stycznia 2017

Parka Pull&Bear, Dr Martens and Michael Kors




Przyznam szczerze, że z zimą od nowa " zaprzyjaźniam się". Z tego co słyszę to jeszcze u mnie nie jest tak najgorzej.




W Irlandii zima to wybryk natury, czasem śnieżek na chwilkę zaprószył i za moment nie było śladu, temperatura na ogól trzymała się w granicach +,- 10 st . Taką zimę lubiłam :))
Dla naszej zimy ubieram się bardziej praktycznie, musi być ciepło i już. Dlatego dziś prezentuję zestaw z parką, którą już widzieliście właśnie w irlandzkich klimatach :) Standardowo Dr Martens musi być.
Zapraszam.





Parka - Pull&Bear
Sweter/ sweater - Dunnes 
Spodnie/ trousers - Tk maxx
Torba/ bag - Michael Kors
Buty/ schoes - Dr Martens 1490
Okulary/ glasses - Primark














fot. Estera





36 komentarzy:

  1. Parka ma piękny kolor i niezwykłe futerko, aż Ci zazdroszczę otulania się nią 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten kolor mnie zahipnotyzował :))

      Usuń
  2. Boska parka, wyglądasz super!

    Zapraszam na nowego posta:
    http://zielynskaclothes.blogspot.com/2017/01/zielynska.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kurtka jest fantastyczna, cudownie w niej wyglądasz... chętnie bym ja przytuliła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie Marzenko, sama chętnie wskoczyłabym w ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, super wyglądasz kochana.
    Marzenko, kurtka z futerkiem jest super !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. parka z tym "kociakiem" - rewelacja! :) tak, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka jest wspaniała i taka niecodzienna przez to, że futrem jest obszyta po całej długości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda dzięki futerku ma swój urok :)

      Usuń
  8. Wdzięczny zestaw taki młodzieńczy .Super wyszło !Parka w moim ulubionym kolorze . Z torby jesteś zadowolona ? Strasznie mi się podoba i się czaję aby zakupić jasną na lato a ciemną na jesień .
    Ej tam ciesz się zimą ;) u nas wilgotno strasznie ostatnio -2 w nocy .Przez tą wilgotność zimno bardziej odczuwalne .Ale na zachodzie Irl .bardzie jest to odczuwalne .
    Pozdrawiam z mężem :) u nas ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Katka cieszę się, że jest u was dobrze :) Tęsknie za Irlandią ale z innych powodów tak naprawdę... dziękuję :)

      Usuń
    2. Katka zapomniałam o torbie napisać, otóż bardzo ona mi się podoba, lubię ją ale rzadko noszę bo jest jakby to rzec dla mnie mało praktyczna ;)

      Usuń
  9. Piękna kurtka! Uwielbiam takie kożuszki! Od razu robi się cieplej!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Znakomity kolor ma ta parka, pięknie w niej wyglądasz <3
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :*

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolory - połączenie takiego ciemnego grantu i rudości wygląda pięknie. Lisek w ogóle prezentuje się rewelacyjnie - pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna parka i widać cieplutka. Zawsze tak starannie wybierasz tło Twoich zdjęc, że nie sa one banalne. Widac wielką dbałość o szczegóły! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)