środa, 5 października 2016

Długi płaszcz / long coat



Długi płaszcz był dla mnie kolejnym elementem garderoby, który musiałam posiadać. Nie był on przeze mnie usilnie poszukiwany, po prostu czekałam na ślepy traf. Taki się zdarzył w Szczecinie kiedy będąc z Sonią na Berlin Fashion Week zatrzymałyśmy się na nocleg. 


Jak na blogerki przystało zajrzałyśmy do pobliskiego centrum handlowego, w którym również mieścił się Tk maxx. Tam właśnie wpadł mi w ręce mój długi płaszcz. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, a cena dopięła swego, ponieważ była w sporej promocji :)) 
Jest długi płaszcz, jest kolejna stylizacja, sukienka vintage mojej mamy.

Na sobie mam:

Płaszcz / coat / Giacomo Black Label
Sukienka / dress / vintage
Buty / boots / Top3
Torba / bag / Michael Kors
Okulary / sunglasses / Primark

Zdjęcia : Damian Lepak





















43 komentarze:

  1. oj sukienka mi sie bardzo podoba
    chyba moje wlasne mi sie opatrzyly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś takiego Aniu :) sukienka staroć, jeszcze może podobać się, miłe i dziękuję :)

      Usuń
  2. Podobają mi się Twoje zdjęcia, sukienka jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!

    Oj wolę cię w takim wydaniu niż poprzednim(Elegantki). Swietny zestaw ,sukienka Mamy jest świetna.
    Pozdrawiam Katka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Katka:) wiem, wiem ja sobie też lepiej podobam się w luźniejszym wydaniu ale czasem trzeba coś innego pokazać :) Dziękuję

      Usuń
  4. Super sukienka i świetny płaszcz :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie :)
    ps. ciagle zastanawia mnie to ustawienie nóg (3zdjecie), a raczej ich pozycja hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , a ustawienie nóg czysty przypadek, zdjęcie było robione w ruchu a dokładnie w obrocie ;)

      Usuń
  6. Piękny płaszcz. Sama jestem na etapie poszukiwania czegoś w tym stylu. Może beż, może z paskiem. Zobaczymy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje wymarzone ciuchy tez trafiają mi w ręce przypadkiem:D
    Fajny płaszcz, świetna kiecka i super całość!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z zakupami to chyba tak najlepiej, trafić na szczęśliwy traf :) dzięki :)

      Usuń
  8. Super są takie płaszcze - można je łączyć ze wszystkim, a kolor, jaki wybrałaś jest uniwersalny. Świetna sukienka :) . Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tego rodzaju płaszcze są ponad czasowe, dziękuję :)

      Usuń
  9. Płaszcz naprawdę wspaniały, dobry zakup. Wyglądasz w całości wspaniale Marzenko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwię się, że go kupiłaś. Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz świetny i świetna sukienka.
    Pięknie wyglądasz Marzenko...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalny luzak ten płaszcz. Stylowo zestawiłaś. Klasa i luz, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Długi trencz to taka klasyka ponadczasowa, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz jest rewelacyjny, kolor długość i fason. Sukienka świetnie dobrana no i ten Kors. Pamiętam jak jakiś czas temu zastanawiałaś się czy zmieniać nazwę bloga, a Ty młodniejesz w oczach (i to nie żebym się przymilała, bo nie miałoby to sensu). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenka piękny ten płaszcz, widać, że porządny materiał, klasyczny krój. Ja mimo, że za wysoka nie jestem, też lubię długie płaszcze. Piękne zdjęcia i wyglądasz bardzo radośnie. Pozdrawiam, buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko, płaszcz faktycznie wygląda na dobry gatunkowo i fajnie mi się nosił, nie nacieszyłam się długo bo pogoda niesamowicie zaskoczyła w tym roku :)

      Usuń
  16. Płaszcz super i ta sukienka-bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na kolejną jesienną stylizację !!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny płaszczyk do tej sukienki, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo fajnego bloga! Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje i sposób w jaki piszesz! Rewelacja ;)
    Pozdrawiam ;)

    http://nsobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka MK to made in Macedonia-Kosowo?

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłem w tym roku na bazarze w Skjopje i było tam tego od groma. Nie wiedziałem, że tak szybko zawędrują do nas do Elbląga

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi there everybody, here every one is sharing such knowledge, thus it's fastidious to read this webpage, and I used to visit this blog
    all the time.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)