środa, 5 października 2016

Długi płaszcz / long coat



Długi płaszcz był dla mnie kolejnym elementem garderoby, który musiałam posiadać. Nie był on przeze mnie usilnie poszukiwany, po prostu czekałam na ślepy traf. Taki się zdarzył w Szczecinie kiedy będąc z Sonią na Berlin Fashion Week zatrzymałyśmy się na nocleg. 


Jak na blogerki przystało zajrzałyśmy do pobliskiego centrum handlowego, w którym również mieścił się Tk maxx. Tam właśnie wpadł mi w ręce mój długi płaszcz. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, a cena dopięła swego, ponieważ była w sporej promocji :)) 
Jest długi płaszcz, jest kolejna stylizacja, sukienka vintage mojej mamy.

Na sobie mam:

Płaszcz / coat / Giacomo Black Label
Sukienka / dress / vintage
Buty / boots / Top3
Torba / bag / Michael Kors
Okulary / sunglasses / Primark

Zdjęcia : Damian Lepak





















40 komentarzy:

  1. oj sukienka mi sie bardzo podoba
    chyba moje wlasne mi sie opatrzyly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś takiego Aniu :) sukienka staroć, jeszcze może podobać się, miłe i dziękuję :)

      Usuń
  2. Podobają mi się Twoje zdjęcia, sukienka jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!

    Oj wolę cię w takim wydaniu niż poprzednim(Elegantki). Swietny zestaw ,sukienka Mamy jest świetna.
    Pozdrawiam Katka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Katka:) wiem, wiem ja sobie też lepiej podobam się w luźniejszym wydaniu ale czasem trzeba coś innego pokazać :) Dziękuję

      Usuń
  4. Super sukienka i świetny płaszcz :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie :)
    ps. ciagle zastanawia mnie to ustawienie nóg (3zdjecie), a raczej ich pozycja hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , a ustawienie nóg czysty przypadek, zdjęcie było robione w ruchu a dokładnie w obrocie ;)

      Usuń
  6. Piękny płaszcz. Sama jestem na etapie poszukiwania czegoś w tym stylu. Może beż, może z paskiem. Zobaczymy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje wymarzone ciuchy tez trafiają mi w ręce przypadkiem:D
    Fajny płaszcz, świetna kiecka i super całość!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z zakupami to chyba tak najlepiej, trafić na szczęśliwy traf :) dzięki :)

      Usuń
  8. Super są takie płaszcze - można je łączyć ze wszystkim, a kolor, jaki wybrałaś jest uniwersalny. Świetna sukienka :) . Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tego rodzaju płaszcze są ponad czasowe, dziękuję :)

      Usuń
  9. Płaszcz naprawdę wspaniały, dobry zakup. Wyglądasz w całości wspaniale Marzenko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwię się, że go kupiłaś. Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz świetny i świetna sukienka.
    Pięknie wyglądasz Marzenko...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalny luzak ten płaszcz. Stylowo zestawiłaś. Klasa i luz, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Długi trencz to taka klasyka ponadczasowa, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz jest rewelacyjny, kolor długość i fason. Sukienka świetnie dobrana no i ten Kors. Pamiętam jak jakiś czas temu zastanawiałaś się czy zmieniać nazwę bloga, a Ty młodniejesz w oczach (i to nie żebym się przymilała, bo nie miałoby to sensu). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo ależ mi miło :)) dzięki wielkie :))

      Usuń
  15. Marzenka piękny ten płaszcz, widać, że porządny materiał, klasyczny krój. Ja mimo, że za wysoka nie jestem, też lubię długie płaszcze. Piękne zdjęcia i wyglądasz bardzo radośnie. Pozdrawiam, buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko, płaszcz faktycznie wygląda na dobry gatunkowo i fajnie mi się nosił, nie nacieszyłam się długo bo pogoda niesamowicie zaskoczyła w tym roku :)

      Usuń
  16. Płaszcz super i ta sukienka-bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na kolejną jesienną stylizację !!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny płaszczyk do tej sukienki, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo fajnego bloga! Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje i sposób w jaki piszesz! Rewelacja ;)
    Pozdrawiam ;)

    http://nsobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)