czwartek, 5 marca 2015

musztarda / mustard


musztarda / mustard

Dziś w miarę przystępna pogoda, więc skorzystaliśmy i szybko na strzał fotek z domu wyszliśmy. Niby ciepło ale wiatr jeszcze przeszywający. Musztarda do mnie dzisiaj przemówiła, żeby wyostrzyć humor i koloru do tej szarości dodać, na sobie mam nowy płaszczyk upolowany w Zarze za naprawdę niską cenę, tak lubię :))) zachęcił mnie też zawartością wełny bo aż 80% jest cienki i ciepły, taki już wiosenny.



musztarda / mustard


musztarda / mustard

musztarda / mustard



musztarda / mustard

musztarda / mustard

musztarda / mustard

musztarda / mustard

musztarda / mustard

musztarda / mustard

musztarda / mustard

musztarda / mustard


Płaszcz/ coat - Zara
Spódnica/ skirt - Dunnes Store
Bluzka/ shirt - Dunnes Store
Rajstopy/ tights - H&M
Torebka/ handbag - Michael Kors

musztarda / mustard


musztarda / mustard

musztarda / mustard

fot. Joseph



36 komentarzy:

  1. Tak, pogoda kapryśna, u mnie ostatnio przez jeden dzień, +10, słońce, pochmurno, -2, grad, deszcz, błyskawice, i śnieżyca w słońcu, co kto lubi:)))
    A u Ciebie, kolorki świetne, Ty uśmiechnięta, kurtka cudna, siedzę i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, pogoda nadal różna ale już bardziej przyjemna :)

      Usuń
  2. Musztardy ni elubie (kolorystycznie znaczy), ale w takim zestawie z granatem i panterka jest... intrygujaca;) I mi sie nawet podoba! Plaszczyk rzeczywiscie super <3
    Pozdrawiam! ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jednak musztarda spodobała się :)

      Usuń
  3. Mnie się podoba, bo ja lubię kolor do szarości dodać. A Twoje żółte dodatki to chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wole Ciebie w spódnicy niż w tych długich swetrach...Fajne kolory no i dobrze Ci w nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że do mnie zajrzałaś, dzięki..

      Usuń
  5. Kolor dodał zestawowi pazura...super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie musztardowy to Twój kolor, pięknie tutaj dopełnia wszystko. I świetne zdjęcia przede wszystkim :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowe rajtki - szalenie mi sie podobają - na kimś :):
    Wiec styloweczka twoja cieszy moje oko :)

    Natomiast sama sie źle czuje w kolorowych , nawet kupiłam musztardowe w H&M i ... Raz wyszłam..., bo siebie wole w transparentnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam tak, że u kogoś coś mi się podoba, a u siebie nie.. dzięki

      Usuń
  8. O, dwa dni temu, w totalną śnieżycę, wyszłam w żółtych nogach i żółtym kominie - i taaaak się za mną oglądali u mnie na wsi :D
    Mega pozytyw, super wygląd, moje klimaty, że ho ho! Dodatkowe oklaski za kieckę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak coś u mnie Ci się podoba ..dzięki

      Usuń
  9. Precioso el color mostaza, da mucha luz al look. Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Uświadomiłam właśnie sobie, że nie mam kompletnie nic w tym kolorze. Mimo, że jest piękny nigdy nie sprawdziłam, czy do mnie pasuje. Choć z drugiej strony, gdy w jakimś kolorze nie jest nam do twarzy zawsze można go nosić w postaci spodni, czy torebki :))))
    Tobie świetnie w nim i podoba mi się jak go połączyłaś z resztą stroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że musztarda i Tobie będzie pasowała, dziękuję

      Usuń
  11. Hey!

    Sehr toller Post und ich werde ab jetzt auf jeden fall deinen Blog öfters ansehen! :)
    Würde mich sehr freuen, wenn du auch mal bei mir vorbei schaust!

    Liebe Grüße,

    WMBG




    WMBG//Instagram//Lookbook//Facebook//Kleiderkreisel

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile energii bije z twoich zdjec! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeszcze wtedy energia była... dziękuję

      Usuń
  13. Marzenko, jak Ty fajnie wyglądasz! Nie mogę się napatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło, że do mnie zajrzałaś, dziękuję

      Usuń
  14. Trochę koloru i od razu ze zdjęć optymizm bije.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś trzeba robić, żeby ten optymizm zatrzymać..

      Usuń
  15. Tak, tak kolorek na wiosnę konieczny:) super wyglądasz w miodziku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mustard is a beautiful color.
    I love your photos. They are very cheerful and reflect vitality.
    Mean seem beautiful. and they go great with your Dr. Martens
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś ostatnio mało aktywna blogowo jestem i przegapiłabym musztardę w takim ekstra wydaniu!!!
    Super wyglądasz!!! Panterową kieckę zabieram:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też mało się ostatnio udzielam, wiec rozumiem..

      Usuń
  18. zolty idealnie na oczatek wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja. Połączenie kolorów bardzo ładne. Rajtuzy !!! :) rewelacja. Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)