piątek, 29 listopada 2013

OOTD : Sukienka Diesel koloru fuksji, Dr Martens / Dress Diesel magenta, Dr. Martens

Jesień już z nami... fuksja to kolor, który do niedawna w ogóle mnie do siebie nie przekonywał, nie wiem jak to się stało, że zakupiłam sukienkę w tym kolorze :) iii świetnie się w niej czuję :) rajstopy z nitami fajnie się wkomponowały w całość ..

OOTD : Sukienka Diesel koloru fuksji, Dr Martens / Dress Diesel magenta, Dr. Martens

OOID : Sukienka Diesel koloru fuksji, Dr Martens / Dress Diesel magenta, Dr. Martens

OOID : Sukienka Diesel koloru fuksji, Dr Martens / Dress Diesel magenta, Dr. Martens

OOID : Sukienka Diesel koloru fuksji, Dr Martens / Dress Diesel magenta, Dr. Martens

OOID : Sukienka Diesel koloru fuksji, Dr Martens / Dress Diesel magenta, Dr. Martens

OOID : Sukienka Diesel koloru fuksji, Dr Martens / Dress Diesel magenta, Dr. Martens


OOID : Sukienka Diesel koloru fuksji, Dr Martens / Dress Diesel magenta, Dr. Martens





Zakup dokonany w tym dniu i też fuksja :) czapka i komin ..


Sukienka  - Diesel
Kurtka  -  ClementsRibeiro
Buty  -  Dr Martens
Torba  -  LV Machina 
Rajstopy  -  Primark
Pierścień  -  River Island


OOID : Sukienka Diesel koloru fuksji, Dr Martens / Dress Diesel magenta, Dr. Martens
zdjęcia Joseph

34 komentarze:

  1. Wow! Świetnie wyglądasz!!! Super ta sukienka. Pokazała jaka jesteś zgrabna :) Ładnie Ci tym kolorze.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu, też mi już podoba się ten kolor :)

      Usuń
  2. Pani to jak 18-stka wyglada w tych kolorach=)Fajnie ,ze sie przelamalas i wyszlas z tych swoich szarosci.
    Sciskixxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jest Twoja zasługa, że opuszczam szarości :)

      Usuń
  3. I .... I .... I z
    ... Ze wrażenia to zaniemowiłam ... Doskonale wygladasz , dynamicznie , młodZieńczo i zwariowanie .... Rewelka .., dawno noc aż tak mnie nie uwiodło ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak pozytywna opinie :) bo do dynamicznych osób raczej nie należę :)

      Usuń
  4. Piękny kolor i taki twarzowy,Pani wygląda rewelacyjnie,nic ująć nic dodać,świetnie,fantastycznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam miło :) i dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  5. Pięknie Ci w tym kolorze! Zestaw bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu pochwała z Twoich ust to dla mnie rarytas :)

      Usuń
  6. Świetny zestaw! Też lubię fuksję - piękny kolor i pięknie w nim wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu, teraz to i ja wiem, że fuksja dla mnie stworzona jest :)

      Usuń
  7. i jaką figurę ta fuksja ukazała!!! masz piękne wcięcie w talii!!!
    cały zestaw świetny! lużny, z humorem i dzięki fuksji - z energią! jestem na wielkie TAK:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wesoła kobietko za tę energię, od Ciebie ona się udziela też :)

      Usuń
  8. Świetny zestaw. Kurtka, komin,czapka rajstopy - przedostatnie zdjęcie rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale figurka,ulala :) Pięknie Ci w takich kolorach ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i młodej osóbce podoba się :)

      Usuń
  10. Ooo ja tez lubię kolor fuksji. Zresztą ogólnie jestem wielbicielką mocnych kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dopiero uczę się nosić kolory :)

      Usuń
  11. Bardzo ładny zestaw, kolorki super energetyczne:)), ślicznie wyglądasz
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham fuksje <3 zwłaszcza w połączeniu z czernią ...pięknie Ci w tych kolorach !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałabym, że jest tyle zwolenniczek fuksji, zawsze mi się wydawała trudnym kolorem :) dziękuję :)

      Usuń
  13. A ja lubię fuksję, to piekny kolor a Ty wyglądasz w nim znakomicie, świetna sukienka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero dzisiaj odkryłam Twój blog. Zestaw bardzo, ale to bardzo mi się podoba, ponieważ też lubię fuksję. To niesamowite , ale u mnie też króluje fuksja. Cudny kolor, prawda? Przecież jesienią czy zimą może też być kolorowo. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam miło i cieszę się, że do mnie trafiłaś :) dziękuję i zgadzam się, że fuksja na pochmurne dni jesienne jest rozweselającym kolorem :)

      Usuń
  15. Piekny zestaw! Sukienka podkresla figure i ma cudny kolor. Ostatnie zdjecie z czapa i kominam jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapka z kominem to teraz mój ulubiony codzienny zestaw :)

      Usuń
  16. Fuksja i ćwieki to bardzo fajne połączenie. Wyglądasz jak małolata:):):) Super. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog i świetne stylizacje.

    Podoba mi się twój styl.
    Obserwuję i będę zaglądać tutaj częściej.
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie i do obserwowania jeśli Ci się spodoba, choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wyglądasz! podoba mi sie kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)