niedziela, 8 listopada 2020

Sukienka z jedwabiu / the silk dress


Sukienka z jedwabiu / the silk dress


Za oknem szaro i ponuro, a ja wrzucam fotki z słonecznego września, kiedy to jeszcze letnie dni otulały nas swoim słonecznym uśmiechem... 



Czy można pisać romantycznie o tkaninie ? o okalającym nasze ciało subtelnym jedwabiu? myślę, że tak, mam ostatnio lekkiego "bzika" na punkcie szlachetnych tkanin..
Dzisiaj prezentuję jedwabną sukienkę do której założyłam cięższe glany Dr Martens wykonane z zamszu, przez co nadają całości charakteru spójnego, nie przytłaczając sukienki. Natomiast torebka rozwesela swoim optymistycznym kolorem.
Zapraszam do oglądania :)

Na sobie mam:

Sukienka/ dress - Yes Please by Itali
Buty/ shoes - Dr Martens
Torebka/ bag - TK maxx

Fot. 
Estera

Sukienka z jedwabiu / the silk dress

Sukienka z jedwabiu / the silk dress

Sukienka z jedwabiu / the silk dress

Sukienka z jedwabiu / the silk dress

Sukienka z jedwabiu / the silk dress

Sukienka z jedwabiu / the silk dress

Sukienka z jedwabiu / the silk dress

Sukienka z jedwabiu / the silk dress

Sukienka z jedwabiu / the silk dress

Sukienka z jedwabiu / the silk dress

Sukienka z jedwabiu / the silk dress

Sukienka z jedwabiu / the silk dress

Sukienka z jedwabiu / the silk dress

Sukienka z jedwabiu / the silk dress











8 komentarzy:

  1. No Marzenka, poszalałaś, świetna stylizacja. Sukienka boska, i śliczne butki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak troszeczkę lekko odbiegłam od normy co wypada , a co nie ;) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Super jest ta sukienka! Całość świetnie się prezentuje i mimo cięższych butów, choć tak nie do końca, wygląda lekko :)) Bardzo ładnie Marzenko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzeno, sukienka jest śliczna. No i świetnie w niej wyglądasz.:)
    Zdrowia życzę w tym trudnym czasie.
    Pozdrowienia i buziaki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba to jest trochę tak jak za tzw. gonieniem za króliczkiem, które bardziej cieszy niż złapanie go. Ja wielokrotnie miałam już taki etap „no, w końcu to moja wymarzona basic garderoba” i mimo, ze miałam tam wszystkie rzeczy które są 100%zgodne ze mma, zawsze było coś nie tak. Przestałam się tym przejmować, w końcu jeśli umiem gospodarować rzeczami tak, ze szybko udaje mi się je sprzedać to przestałam się tym przejmować.

    Fajna sukienka, sama chętnie bym nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna sukienka, super printt. A Ty mega kobieca <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)