poniedziałek, 5 lutego 2018

Dr Martens DRAX STEEL TOE


Dr Martens DRAX STEEL T

Do grona moich ulubieńców Dr Martens zawitała nowa para, całkiem inna od poprzednich, jednakże kiedy ją zobaczyłam chciałam być ich posiadaczką. Dr Martens DRAX STEEL TOE to o nich mowa, potocznie zwane butami roboczymi. 


Bardzo wygodne i bezpieczne,  we wnętrzu buta znajduje się blacha chroniąca palce u stóp, mają antypoślizgową podeszwę i usztywnioną cholewkę. Kto mnie nadepnie to się zdziwi, że nic nie poczuję ;) 
Wiem, że to bardziej męski but, chociaż kupiłam go z zakładki dla kobiet hehe, wbrew pozorom zgrabnie wyglądają i są dosyć wąskie, w sam raz na moją małą stopę :)
Sesja zdjęciowa odbyła się w Malborku na terenie zamku, to był zupełny spontan. Dlatego fotki bardziej zabawne nie pozowane do bloga :)
Zapraszam :)

Na sobie mam:

Kurtka/ jacket - Pull&Bear
Sweter/ sweater - H&M
Spodnie/ trousers - Wrangler
Skarpety/ socks - Rossmann
Buty/ shoes - DR Martens DRAX STEEL TOE
Torba/ bag - Gino Rossi
Szal/ shawl - Donna Mario Conti




Dr Martens DRAX STEEL T

Dr Martens DRAX STEEL T

Dr Martens DRAX STEEL T

Dr Martens DRAX STEEL T

Dr Martens DRAX STEEL T

Dr Martens DRAX STEEL TOE

Dr Martens DRAX STEEL TOE

Dr Martens DRAX STEEL TOE

Dr Martens DRAX STEEL TOE

Dr Martens DRAX STEEL TOE

Dr Martens DRAX STEEL TOE

Dr Martens DRAX STEEL TOE

Dr Martens DRAX STEEL TOE

Dr Martens DRAX STEEL TOE







13 komentarzy:

  1. Fantastycznie Marzenko! Wszystko super razem i osobno, boska torebka ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, to są najlepsze foty na bloga! :D :D :D
    I zabawne, i na zamku...i w ekstra stylówce!!!
    Zajefajna kurtała, skarpety i buciory!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że Tobie tło zdjęć spodoba się :) dzięki :)

      Usuń
  3. na każdym zdjęciu usmiechnięta, aż miło się ogląda Ciebie taka <3

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieustająco podziwiam Twoja miłośc do martensów - kolejne ciekawe:). A zdjęcia sa świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno, miłość do martensów jest u mnie niezmienna :)

      Usuń
  5. Super sprawa! Też chętnie zastosuję kilka z Twoich rozwiązań i sama jestem pewna że kilka użyje. Podziwiam za tak lekkie podejście do życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie trzeba brać takie jak na Pan daje :) dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Cudowny sweter! :) Całusy, Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenka, super stylizacja, piękna nowa para butków, bardzo fajna kurteczka. Śliczne zdjęcia i plener, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I constantly admire your love for martens - more interesting :). the photos are great :)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)