niedziela, 17 grudnia 2017

Dr Martens i styl glamour/ Dr. Martens and glamor style



Dziś przedstawiam mój styl glamour w trudnym wydaniu.



Dlaczego ? Otóż dlatego, że mam na sobie futro naturalne. Jest to stare futerko z norek, vintage, wiele lat wisiało w szafie bo uważałam, jak większość, że nie należy takich nosić. Z drugiej strony jeśli jest z przed wielu laty, otrzymane w prezencie to bardziej krzywdzące byłoby je wyrzucić, zapomnieć o nim, niż je nosić. Postanowiłam, że wyjmę je na światło dzienne, już zapomniałam jak przyjemnie się je nosi.
Futro i perły to idealne połączenie w stylu glamour, przełamaniem są dżinsy i moje ukochane Dr Martens w podwójnym wydaniu, torebki i butów, które dziś mają swoja premierę na blogu :)
Zapraszam i ciekawa jestem waszych opinii :)

Na sobie mam:

Futro/ fur - Bisam
Sweterek/ sweater - H&M
Torba/ bag - Dr Martens
Spodnie/ trousers - Zara
Buty/ boots - Dr Martens
Czapka/ cap - nn





















23 komentarze:

  1. Ciekawy outfit. Faktyczne takie czasy ze chodzeniem w prawdziwym futrze ryzykujesz atak obronców zwierzat ale torebke od Prady,skórzaną to już można nosic.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie nosze ani futer, ani skóry ( również nie na butach)- ale nie wojuję z tymi, co noszą. Sam look bardzo urokliwy, i fajne zgrywa się wzór na czapce i na swetrze. Spodnie - cóż...dla wysokiej osoby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się spodnie dla wyższej osoby są stworzone ale chyba Ty do niskich nie należysz :)

      Usuń
  3. Marzenko super wyglądasz! śliczne futerko a te spodnie to baaardzo mi się podobają! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie,pięknie!!!!perełki na spodniach,futerko i fantastyczna torebka:))PIĘKNIE!!!!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo glamour :)))) Piękna torba !!! A perły na wszystkich częściach garderoby uwielbiam :)))0 Wesołych Świąt - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Pani torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy zestaw, na luzie i bardzo modnie.
    Pomyślności w Nowym 2018 Roku.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! Zawadiacko, rockowo i z biglem. Taki Twój styl:). Życzę dużo pomyślności w Nowym 2018 Roku! Pozdrawiam i daj znać, jak znowu będziesz w Wawie, to może końcu poznamy się w realu. Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Renatko, miło mi, że do mnie zawitałaś :) dziękuję za komentarz i oczywiście jak będę w Warszawce dłużej niż ostatnio na pewno odezwę się :)

      Usuń
  9. Świetna stylówa. Najbardziej podobają mi się te jeansy. Jeszcze takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj i dziękuję, takie jeansy są już dostępne we wszystkich sieciówkach, chociaż moje najbardziej mi się podobają :)

      Usuń
  10. Świetny zestaw!! Jeansy są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. excellently! zawadiacko, rock and with the hook. that's your style :). I wish you a lot of prosperity in the new 2018! I greet and let you know, when you will be in the water again, maybe we will finally get to know each other in the real world.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)