czwartek, 17 sierpnia 2017

Mama - stylizacja #1

Mama - stylizacja #1

Dziś przedstawiam wam moją mamę, którą od dłuższego czasu namawiałam aby za pozowała mi do zdjęć do bloga. Nie mogłam jej namówić aż do tego razu.



Moja mama to kobieta, zawsze dbająca o swój wygląd, ubrań posiada więcej ode mnie i uwielbia się przebierać kilka razy dziennie w zależności  do okazji. 
Jak sięgnę pamięcią daleko wstecz, a będzie już trochę ;) nie pamiętam aby wyszła z domu nie umalowana, odpowiednio ubrana i tak zostało do dziś. Zawsze miała i ma tzw gust i wyczucie modowe. Zawsze była i jest trendy o czym świadczą jej zdjęcia z poprzednich lat oraz choćby kaszkiet, który jest dziś na zdjęciach. Zawsze podziwiam ja za dyscyplinę jaką w sobie ma w związku z wyglądem. Dla mnie jej motto brzmi nie wyjść z domu bez makijażu i byle jak ubrana.
Jest osobą bardzo twórczą o czym świadczy jej były zawód dekorator i często zaskakuje mnie swoimi pomysłami, uwierzcie mi, że czasem za nią nie nadążam :)))) Każdy w rodzinie wie o czym piszę ;)
Chciałabym w jej wieku być tak pełna energii i i sił, której czasem już mi brakuje :)))

Zapraszam was do oglądania :)


Mama - stylizacja #1

Mama - stylizacja #1

Mama - stylizacja #1

Mama - stylizacja #1

Mama - stylizacja #1

Mama - stylizacja #1

Mama - stylizacja #1

Mama - stylizacja #1








21 komentarzy:

  1. Cudowna mama, cudowna stylówka, cudowna sesja ☺ Buziaki dla Was obu 😚😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję Ci za pełen uznania komentarz, może przekona on mamę do częstszych występów tutaj ;)

      Usuń
  2. Marzenko, Twoja mama jest niezwykła:) Jesteście Obie powtórzę za Lumpolą - cudowne!
    Moc pozdrowień dla Ciebie i Mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) mama również dziękuje i pozdrawia :)))

      Usuń
  3. Zapraszamy mamę częściej, bo wygląda odjazdowo!!!! Masz konkurencję Marzenka:))
    Ale już wiadomo po kim lubisz ciuchy:D
    Supeeer stylówka! Okulary wymiatają:D
    Pozdrowionka dla Was dziewczyny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, po mamie mam lubość do ubrań, dziękujemy :)

      Usuń
  4. Marzenko, widać ze zdjęć, że Twoja Mama jest super kobitka ! Stylówka kapitalna i ta swoboda z jaką pozuje do zdjęć jest do pozazdroszczenia. Kiedyś się mówiło - jaka matka taka córka :-) Wniosek taki, że jesteście obie cudowne !!! Pozdrawiam Was obie bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu kochana wielkie dzięki, wyobraź sobie, że sesja była nieplanowana, do tego zdjęcia robione komórką i tylko kilkanaście zdjęć zrobiłam mamie. Można by rzec, że każde udane :)) Tak pozować potrafi :)

      Usuń
  5. to prawdza wyglada geialniee!
    chialobys sie ogladac tak swietnie ubrane dojrzale panie na ulicach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, mamie bardzo przyjemnie czyta się wasze komentarze :))

      Usuń
  6. Uwielbiam takie Panie :) Brawo dla mamy za odwagę pokazania się publicznie .Stylówka na luzie .Wszystko pasuje do siebie .
    Pozdrawiam Marzenko was obie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Katka, co u Ciebie ? Długo namawiałam ją i udało się :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo ładny zestaw, świetna jest ta krata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mama super stylówkę ma! Jak taki trochę łobuziak ;) Podobne jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi it's me, I am also visiting this site on a regular basis, this web
    site is really fastidious and the viewers are actually sharing fastidious thoughts.

    OdpowiedzUsuń
  10. Your mode of explaining all in this paragraph is truly good,
    every one be capable of easily understand it, Thanks a
    lot.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)