środa, 14 czerwca 2017

Black and White

Black and White

Tak, znów black and white, cóż prześladuje mnie to łączenie kolorów albo zwyczajnie je lubię. Raczej to drugie.



 Dziś nowości, płaszcz ala trencz w kolorystyce, którą  ja nazywam " ciapki " do tego nowiutkie Dr Martens. Trampki z miękkiej zamszowej skórki, bardzo wygodne:) 
Płaszczyk jest rewelacyjny akurat na lekko pochmurna pogodę jaką ostatnio mamy, kieszenie ma usytuowane wyżej niż normalnie, taki układ bardzo mi odpowiada.
Zapraszam :)

Na sobie mam :

Płaszczyk/ coat - Mexx
Spodnie/ trousers - ONLY
Koszulka/ t-shirt - Zara
Torba/ bag - Tk maxx
Buty/shooes - Dr Martens

Black and White

Black and White

Black and White

Black and White

Black and White

Black and White


Black and White

Black and White

Black and White

Black and White

Black and White

Black and White

Black and White









25 komentarzy:

  1. Dzisiejsza pogoda płata figle.W związku z tym warto jest mieć płaszczy, lub inne okrycie wierzchnie, które założymy w takie np. deszczowe dni. W związku z tym warto jest mieć płaszczy, lub inne okrycie wierzchnie, które założymy w takie np. deszczowe dni. Będę zaglądała częściej. Robisz bardzo ciekawe wpisy. Pozdrawiam Ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas niezmiennie goraco, niestety
    najchetniej chodzilabym bez ciuchowa wolalabym w takich trampkach i ciapaku
    bo lubie pore przejsciowa
    i takiej na wiosne mi brak

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw :) Zafascynowalam sie martensami :) Masz je na tyle wygodne ze zakladasz je na gołe stopy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat te można nosić na gołe stopy.. dziękuję :)

      Usuń
    2. Super :) Rozumiem :) To jedyne buty ktore zakladasz na gołe stopy ? :)

      Usuń
  4. bardzo ciekawy płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wybór... podoba mi się wszystko. Każdy element ze sobą gra. Zakochana jestem w okularach :) Skąd są? Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo :) okulary zakupione zostały w Irlandii w Penny czyli Primark :)

      Usuń
  6. Ciekawe buciki :D
    http://kindizajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz super, biel i czerń zawsze na czasie...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz jest niezwykle ciekawy.
    Marzenko super wyglądasz.
    Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sonia Ci chyba zazdrości tego płaszcza:))
    Rewelacyjnie wyglądasz Marzenka!
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz jakoś nie poruszył ją ;) Dziękuję Edytko :))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)