sobota, 6 maja 2017

Różowy płaszcz/ pink coat


Różowy płaszcz/ pink coat

Różowo mi, mam za sobą czas bardzo intensywny  i pełen pozytywnych  wrażeń i emocji, dlatego stylizacja weselsza.




Dziś pierwszy raz przedstawiam płaszcz zakupiony w roku 2001 we Włoszech. Bardzo mi się spodobała jego nieoczywista barwa. Zdjęcia do końca nie oddają jego koloru, posiada kilka odcieni różu, wrzosu itp. Płaszcz stary ale bardzo na czasie, więc pokazuję go. Nowym nabytkiem jest także torebusia, a reszta już była :) 
Zapraszam...

Na sobie mam :

Płaszcz/ coat - Brancko
Bluzka/ blouse - Zara
Spodnie/ trousers  - Vero Moda
Buty/ shoes - Dr Martens
Troebka/ bag - Tk maxx


Różowy płaszcz/ pink coat

Różowy płaszcz/ pink coat

Różowy płaszcz/ pink coat

Różowy płaszcz/ pink coat

Różowy płaszcz/ pink coat

Różowy płaszcz/ pink coat

Różowy płaszcz/ pink coat

Różowy płaszcz/ pink coat

Różowy płaszcz/ pink coat

Różowy płaszcz/ pink coat

Dr Martens Siano

Różowy płaszcz/ pink coat








27 komentarzy:

  1. Do kompletu brakuje Twoich różowych martensów,tyle że to chyba były kalosze... Piękne. Przygarnęłabym i płaszcz, i torebunie, która jest po prostu boska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno zgadza się, różowe mam kalosze :) dziękuję :)

      Usuń
  2. Mnie się bardzo podoba, super, że wszystko czarno białe i tylko ten piękny płaszcz w cudnym kolorze, świetnie dekor torebki z groszkami bluzeczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Bardzo do Ciebie pasuje. Płaszczyk ma cudny kolor:)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie !!! Cudownie wyglądasz i cieszę, że, że równie cudownie się czujesz. Mam pewne podejrzenia :)
    Płaszcz cudowny, świetny kolorek.
    Buziaczki, kochana :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu :)) nie wiem co podejrzewasz ale nic nie mam do ukrycia :))

      Usuń
  5. Lovely! I adore that pink coat.
    Hugs
    Nina

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały kolor płaszcza. I fason! Całość git :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz jest super! Marzenko cieszę się, że jesteś w różowym nastroju. :)
    Mocno Cię ściskam. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basie jakże cieszę się, że do mnie zajrzałaś, tak mam dobry czas, mój syn jedyny był tego powodem :))

      Usuń
  8. Dziękuję, kropki zawsze są wdzięczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny płaszcz! ale mi sie podoba!!! :) i ta torebka - rewelacja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz super, całość stonowana i jeden mocny akcent, to mi się podoba.
    Torebka ciekawa, fajnie pasuje do reszty zestawu.
    Pozdrawiam serdecznie,,,

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny jest ten odcień różu! A torebeczka super tu pasuje! Taki kwiatuszek na całości:D
    Śliczny zestaw! Taki delikatny, ale jednocześnie z ostrzejszą nutką(buty i portki):D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko od Ciebie musiałabym uczyć się bawić kolorami :)

      Usuń
  13. Płaszczyk zachwyca. Całość bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor i fason płaszcza idealny i do tego ta cudna torebeczka !!!! SUPER :))))))))))) Buziaki - Margot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opnie i komentarze. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie :)